KONFIGURACJA ADMIN MODA
Cała konfiguracja musi być przeprowadzona w pliku "swat4DedicadedSerwer", który znajduje się w folderze "System" otwieramy go najzwyklejszym notatnikiem.
wyłączone głosowanie na bana = prawda,,, wystarczy zmienic na false aby gracze mogli glosowac, (Działa ale tylko w stretchkovie )
|
DisallowNames=Jugador DisallowNames=Joueur DisallowNames= DisallowNames=Spieler |
niedozwolone nazwy... z takimi nazwami nie wejdzie ani jeden gracz... dopisalbym tam jeszcze "Gracz"
|
OnlyAdminsKickForRoom=False |
tylko admini moga kickac z serwera - wystarczy zmienic na true albo mogl to robic kazdy gracz (nie polecam)
maksymalna ilosc graczy
Rezerwacja slotów dla graczy łączących się z hasłem
gracze moga wchodzic na SPEC-a
jak wyzej tyle ze VIEW
w przypadku wpisania hasla administratora (lub SA) automatycznie uruchamia sie clientmod (a dokladniej panel - komenda kick cc menu)
maksymalna liczba widzów (SPEC)
|
OnlyAdminSpectators=False |
tylko admin moze przenosic graczy do SPEC-a/VIEW
w przypadku "True" po wpisaniu komendy kick cc getbans wyskoczy lista z 25 ostatnio dodanymi banami... jesli bedzie "False" komenda ta nie zadziala.
|
SuperAdminCommands=lockteams SuperAdminCommands=addban SuperAdminCommands=getbans SuperAdminCommands=removeban SuperAdminCommands=forceleader SuperAdminCommands=forcelesslethal SuperAdminCommands=forcename SuperAdminCommands=makevip SuperAdminCommands=switchteam SuperAdminCommands=sc |
tutaj wpisujemy komendy ktorych moze uzywac jedynie SA
|
IgnoreSpammingAdmins=True IgnoreSpammingSuperAdmins=True |
jesli mamy wlaczony anty-spam (linijka nizej) to te linijki pozwola na spam adminom (jesli nie chcemy aby admini spamowali wystarczy zmienic na "False")
ilosc wiadomosci (jednakowych) ktora gracz moze wyslac zanim zostanie wyciszony za spam (jesli anty-spam jest wlaczony)
czas w ktorym gracz nie moze wyslac spamu (liczony w sekundach) tj. czas pomiedzy wyslanymi wiadomosciami. Jesli np bedziemy wysylac jednakowe wiadomosci co 10 sek nie zostanie to zaliczone jako spam.
okres czasu przez jaki zostaniemy wyciszeni.
napisy wyskakujace na serwerze w czasie gry
|
BaseMOTD= BroadCastToAllAdmins=True CaseCoordinates=MP-ABomb,4320,2320,-5 CaseCoordinates=MP-ArmsDeal,160,-1315,185 CaseCoordinates=MP-AutoGarage,2365,-165,265 CaseCoordinates=MP-Casino,1030,-1110,-325 CaseCoordinates=MP-ConvenienceStore,610,1140,305 CaseCoordinates=MP-Courthouse,2460,-1845,-145 CaseCoordinates=MP-DNA,6980,680,570 CaseCoordinates=MP-FairfaxResidence,5230,-2085,230 CaseCoordinates=MP-Foodwall,-510,-2045,205 CaseCoordinates=MP-Hospital,-1080,-1200,-245 CaseCoordinates=MP-Hotel,-365,455,-480 CaseCoordinates=MP-JewelryHeist,-3250,-3110,520 CaseCoordinates=MP-MeatBarn,5,-695,265 CaseCoordinates=MP-PowerPlant,55,-85,155 CaseCoordinates=MP-RedLibrary,-1680,1350,205 CaseCoordinates=MP-Tenement,1405,370,-485 CaseCoordinates=MP-Training,845,-1210,185 |
To są koordynaty walizki ale tylko w stretchkov syndicate smash and grab
BaseMOTD- wiadomość dnia
Broadcast...- jeśli true pokazuje wszystkie komendy adminów, zalogowanym adminom. Jeśli false to pokazuje wszystkie akcje ale tylko temu adminowi, który jej użył
zmieniajac wartosc "False" na "True" wylaczamy admin moda.
Wszystkie zmiany automatycznie zapisywane są w dedicatedserver.ini i dodanie bana np. podwaja czas lagów. Ale w wypadku wysypania się serwa nie utracimy listy świeżych banów
jesli zmienimy na "True" w ktorejs z linijek bedzie mozna blokowac (lub nakazywac) uzywanie jednej z broni - rowniez nie jestem pewien.
czynnosc jaka wykona serwer jesli ktos sie nie rusza... zmiana na forcespec wrzuci gracza do widzów (lub forceview)
|
IdleAdminAction=forcespec |
j.w. tyle ze dotyczy administratorów
?
|
IdleWarningInterval=10 (Czas po którym zacznie sie odliczanie) |
poprawka;p odstep czasu pomiedzy odliczaniem;] czyli co ile sekund bedzie pokazywane za ile sekund zostanie wykonana komenda kick (lub spec)
|
InitialIdleWarningInterval=30 |
czas po ktorym ukaze sie pierwsze ostrzezenie zwiazane z "nieruchomym" graczem.
blokada druzyny do ktorej maj sie laczyc nowi gracze (zmiana na Swat bedzie łaczyla nowych graczy do niebieskich a zmiana na Suspects polaczy graczy do druzyny czerwonych)
blokada trybu rozgrywki (jak w linijce powyzej nalezy wpisac nazwe trybu rozgrywki aby nie mogla byc zmieniona)
blokada nazwy serwera (niestety nie wiem jak ja uaktywnic)
blokada listy map (po zmianie na "True" nie bedzie mozna zmienic listy map na serwerze)
odstep czasu po ktorym gracz bedzie ostrzegany o wysokim pingu
|
IgnoreHighPingAdmins=False IgnoreHighPingSubAdmins=False |
ignorowanie wysokiego pingu u adminow (ostrzezenia oraz komenda "kick" nie zostana wykonane)
(PRAWDOPODOBNIE)zablokowana bron - nalezy wpisac nazwe broni ktora chcemy zablokowac (powtarzam PRAWDOPODOBNIE - nie jestem pewien)
pokazywanie na serwerze ze komedna "kick" zostala wykonana... nie wiem jak w tym modzie ale w poprzednich wersjach ta funkcja nie zawsze dzialala.
|
SuspectArrestTime=True SuspectCaseTime=True |
kolejne niewiadome
akcja jaka zostanie wykonana kiedy gracz zabije okreslona ilosc swoich kolegow z druzyny (zmiana na "forcelesslethal" zabije "delikwenta" i zmusi go do uzywania broni niepenetrujacej)
|
TeamKillActionAdminPresent=True |
dzialanie poprzedniej linijki w obecnosci admina (zmiana na "False" wylaczy te opcje gdy admin jest obecny na serwerze)
ilsoc zabitych sojusznikow po ktorej gracz zostanie wyrzucony lub zostanie mu przypisana bron niepenetrujaca
maksymalna roznica druzyn (chodzi o to aby jedna druzyna nie miala przewagi liczebnej)
pozwala graczom na uzywanie unikalnych nazw (kolorki i znaki specjalne)
|
VIPKillAction=forcelesslethal |
akcja ktora wykona serwer po zabiciu VIP-a (tylko w trybie VIP-escort)
ile razy VIP musi zostac zabity przez jednego gracza aby zostal on ukarany
Autor: IamLive, Satyricon, IAmWhatIAm