KONFIGURACJA ADMIN MODA
 

     Cała konfiguracja musi być przeprowadzona w pliku "swat4DedicadedSerwer", który znajduje się w folderze "System" otwieramy go najzwyklejszym notatnikiem. 


DisableVoteBans=True
wyłączone głosowanie na bana = prawda,,, wystarczy zmienic na false aby gracze mogli glosowac, (Działa ale tylko w stretchkovie )

DisallowNames=Jugador
DisallowNames=Joueur
DisallowNames=
DisallowNames=Spieler
niedozwolone nazwy... z takimi nazwami nie wejdzie ani jeden gracz... dopisalbym tam jeszcze "Gracz"

OnlyAdminsKickForRoom=False
tylko admini moga kickac z serwera - wystarczy zmienic na true albo mogl to robic kazdy gracz (nie polecam)

MaxPlayingClients=0
maksymalna ilosc graczy

ReservedSlots=0
Rezerwacja slotów dla graczy łączących się z hasłem

AllowSpectators=True
gracze moga wchodzic na SPEC-a

AllowFreeSpectators=True
jak wyzej tyle ze VIEW

AutoOpenClientMenu=False
w przypadku wpisania hasla administratora (lub SA) automatycznie uruchamia sie clientmod (a dokladniej panel - komenda kick cc menu)

MaxSpectators=8
maksymalna liczba widzów (SPEC)

OnlyAdminSpectators=False
tylko admin moze przenosic graczy do SPEC-a/VIEW

ShowIPBans=True

w przypadku "True" po wpisaniu komendy kick cc getbans wyskoczy lista z 25 ostatnio dodanymi banami... jesli bedzie "False" komenda ta nie zadziala.

SuperAdminCommands=lockteams
SuperAdminCommands=addban
SuperAdminCommands=getbans
SuperAdminCommands=removeban
SuperAdminCommands=forceleader
SuperAdminCommands=forcelesslethal
SuperAdminCommands=forcename
SuperAdminCommands=makevip
SuperAdminCommands=switchteam
SuperAdminCommands=sc
tutaj wpisujemy komendy ktorych moze uzywac jedynie SA

IgnoreSpammingAdmins=True
IgnoreSpammingSuperAdmins=True
jesli mamy wlaczony anty-spam (linijka nizej) to te linijki pozwola na spam adminom (jesli nie chcemy aby admini spamowali wystarczy zmienic na "False")

MaxChatAllowed=5
ilosc wiadomosci (jednakowych) ktora gracz moze wyslac zanim zostanie wyciszony za spam (jesli anty-spam jest wlaczony)

MaxChatAllowedPeriod=5.0
czas w ktorym gracz nie moze wyslac spamu (liczony w sekundach) tj. czas pomiedzy wyslanymi wiadomosciami. Jesli np bedziemy wysylac jednakowe wiadomosci co 10 sek nie zostanie to zaliczone jako spam.

MuteTime=5.0
okres czasu przez jaki zostaniemy wyciszeni.

AutoAction=
napisy wyskakujace na serwerze w czasie gry

BaseMOTD=
BroadCastToAllAdmins=True
CaseCoordinates=MP-ABomb,4320,2320,-5
CaseCoordinates=MP-ArmsDeal,160,-1315,185
CaseCoordinates=MP-AutoGarage,2365,-165,265
CaseCoordinates=MP-Casino,1030,-1110,-325
CaseCoordinates=MP-ConvenienceStore,610,1140,305
CaseCoordinates=MP-Courthouse,2460,-1845,-145
CaseCoordinates=MP-DNA,6980,680,570
CaseCoordinates=MP-FairfaxResidence,5230,-2085,230
CaseCoordinates=MP-Foodwall,-510,-2045,205
CaseCoordinates=MP-Hospital,-1080,-1200,-245
CaseCoordinates=MP-Hotel,-365,455,-480
CaseCoordinates=MP-JewelryHeist,-3250,-3110,520
CaseCoordinates=MP-MeatBarn,5,-695,265
CaseCoordinates=MP-PowerPlant,55,-85,155
CaseCoordinates=MP-RedLibrary,-1680,1350,205
CaseCoordinates=MP-Tenement,1405,370,-485
CaseCoordinates=MP-Training,845,-1210,185

To są koordynaty walizki ale tylko w stretchkov syndicate smash and grab
BaseMOTD- wiadomość dnia
Broadcast...- jeśli true pokazuje wszystkie komendy adminów, zalogowanym adminom. Jeśli false to pokazuje wszystkie akcje ale tylko temu adminowi, który jej użył


DisableMod=False
zmieniajac wartosc "False" na "True" wylaczamy admin moda.

FlushVariables=False
Wszystkie zmiany automatycznie zapisywane są w dedicatedserver.ini i dodanie bana np. podwaja czas lagów. Ale w wypadku wysypania się serwa nie utracimy listy świeżych banów

ForceEquipment=False
jesli zmienimy na "True" w ktorejs z linijek bedzie mozna blokowac (lub nakazywac) uzywanie jednej z broni - rowniez nie jestem pewien.

IdleAction=kick
czynnosc jaka wykona serwer jesli ktos sie nie rusza... zmiana na forcespec wrzuci gracza do widzów (lub forceview)

IdleAdminAction=forcespec
j.w. tyle ze dotyczy administratorów

IdleSubAdminAction=kick
?

IdleWarningInterval=10 (Czas po którym zacznie sie odliczanie)
poprawka;p odstep czasu pomiedzy odliczaniem;] czyli co ile sekund bedzie pokazywane za ile sekund zostanie wykonana komenda kick (lub spec)

InitialIdleWarningInterval=30
czas po ktorym ukaze sie pierwsze ostrzezenie zwiazane z "nieruchomym" graczem.

LockedDefaultTeam=None
blokada druzyny do ktorej maj sie laczyc nowi gracze (zmiana na Swat bedzie łaczyla nowych graczy do niebieskich a zmiana na Suspects polaczy graczy do druzyny czerwonych)

LockedGameType=None
blokada trybu rozgrywki (jak w linijce powyzej nalezy wpisac nazwe trybu rozgrywki aby nie mogla byc zmieniona)

LockedServerName=None
blokada nazwy serwera (niestety nie wiem jak ja uaktywnic)

LockMapList=False
blokada listy map (po zmianie na "True" nie bedzie mozna zmienic listy map na serwerze)

PingWarningInterval=10
odstep czasu po ktorym gracz bedzie ostrzegany o wysokim pingu

IgnoreHighPingAdmins=False
IgnoreHighPingSubAdmins=False
ignorowanie wysokiego pingu u adminow (ostrzezenia oraz komenda "kick" nie zostana wykonane)

ReplaceEquipment=
(PRAWDOPODOBNIE)zablokowana bron - nalezy wpisac nazwe broni ktora chcemy zablokowac (powtarzam PRAWDOPODOBNIE - nie jestem pewien)

ShowKickRoomMessage=True
pokazywanie na serwerze ze komedna "kick" zostala wykonana... nie wiem jak w tym modzie ale w poprzednich wersjach ta funkcja nie zawsze dzialala.

SuspectArrestTime=True
SuspectCaseTime=True
kolejne niewiadome

TeamKillAction=kick
akcja jaka zostanie wykonana kiedy gracz zabije okreslona ilosc swoich kolegow z druzyny (zmiana na "forcelesslethal" zabije "delikwenta" i zmusi go do uzywania broni niepenetrujacej)

TeamKillActionAdminPresent=True
dzialanie poprzedniej linijki w obecnosci admina (zmiana na "False" wylaczy te opcje gdy admin jest obecny na serwerze)

TeamKillActionLevel=5
ilsoc zabitych sojusznikow po ktorej gracz zostanie wyrzucony lub zostanie mu przypisana bron niepenetrujaca

TeamSpread=2
maksymalna roznica druzyn (chodzi o to aby jedna druzyna nie miala przewagi liczebnej)

UniquePlayerNames=True
pozwala graczom na uzywanie unikalnych nazw (kolorki i znaki specjalne)

VIPKillAction=forcelesslethal
akcja ktora wykona serwer po zabiciu VIP-a (tylko w trybie VIP-escort)

VIPKillActionKills=1

ile razy VIP musi zostac zabity przez jednego gracza aby zostal on ukarany

 

 

Autor: IamLive, Satyricon, IAmWhatIAm